wtorek, 17 stycznia 2017

Glukometr.

Moja babcia choruje na cukrzycę, musi więc bardzo często badać poziom cukru we krwi. Jak to stary człowiek, który boi się elektroniki, używała glukometru optycznego, niestety bardzo często się jej brudzi, co grozi nieadekwatnym pomiarem cukru.
Zdecydowałam więc, że kupię jej elektryczny glukometr, ale nie wiem, na co zwrócić uwagę przy zakupie. Zaczęłam szukać w internecie i wydaje mi się, że udało mi się odnaleźć bardzo fajnie objaśniający artykuł o glukometrach http://zielonysloik.pl/jaki-glukometr/, tam potwierdziłam swoje przypuszczenia o tym, że glukometr elektryczny jest znacznie lepszy niż optyczny. Dlaczego? Dokonuję dokładnych pomiarów, które są widoczne dla osób, które mają problemy ze wzrokiem, dzięki cyfrowemu cyferblatu i jest bardzo prosty w obsłudze. Jeśli chcecie się dowiedzieć więcej o glukometrach, to polecam ten artykuł do herbaty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz